Kaip pasirinkti interneto svetainių kūrėjus?

Interneto svetainių kūrimas – darbas profesionalams

Beveik kiekvienas trokšta būti internete. Kaip sakoma, jeigu tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur, tiesa? Tad, jei nusprendėte įžengti į interneto pasaulį su savo verslu, ko Jums pirmiausia prireiks – patikimos, gerai veikiančios svetainės. Tačiau natūraliai iškyla klausimas, kaip pasirinkti paslaugų teikėjus?  Kodėl taip smarkiai skiriasi paslaugų kainos? Svetainių kūrimas tai yra lyg menas. Pirmiausiai turite turėti aiškią viziją, kaip matote savo būsimą puslapį, ir tai aiškiai perteikti savo patikėtiems specialistams. Tad šiandienos straipsnyje pasistengsime aptarti svarbiausias detales, kaip: kaip pasirinkti interneto svetainių kurime dirbančius specialistus, už ką yra mokami pinigai. Kokie yra skirtumai tarp profesionaliai sukoduotos svetainės, ir mėgėjiško tinklapio?

Už ką yra mokama svetainių kūrėjams? Kokie būtų pagrindiniai patarimai

  • Kaip ir kiekvienas darbas, tai reikalauja daug energijos analizuojant informaciją, koduojant tinklapio elementus bei sprendžiant techninius niuansus. Daugiausiai yra mokama už patirtį ir žinias, kurios leidžia paslaugas teikti profesionaliai, o jei yra problemos – greitai jas išspręsti. Apie tai plačiau pakalbėsime netrukus.
  • Priklausomai nuo Jūsų biudžeto, kurį galite skirti savo interneto svetainei, pasirinkti patikimą tinklapių kūrimo agentūrą.  Tai labai svarbus momentas, jog esant kokiems nors trikdžiams kaip svetainės neveikimas, ar nulaužimas, jog greitai galėtumėte ją atstatyti. Rekomenduojame iš anksto aptarti kokius papildomus įrankius ar plėtinius planuojate į ją įdiegti. Jeigu tai elektroninė parduotuvė, tai kiek prekių planuojate turėti, kokio valdymo pageidautumėte. Ar reikalingas duomenų importavimas iš elektroninės parduotuvės į buhalterinę apskaitos programą ir panašiai.
  • Dizainas. Priklausomai ar norite paprasto dizaino šablono, kuris yra prieinamas daugumai puslapių, ar norite turėti išskirtinį ir unikalų savo sprendimą. Viskas priklauso nuo Jūsų biudžeto ir norų.
  • Profesionalai daro mažiau klaidų, arba jų išvis nedaro. Kaip pavyzdys, tai gali būti klaidų palikimas kode, arba tam tikros funkcijos, kurios ne visuomet veikia. O jums brangus kiekvienas klientas, tad tokie praradimai gali būti itin skaudūs verslui.

Kaip sakoma – Skūpus moka du kartus.  Kartais ištaisyti kitų padarytas klaidas, ir „be tvarkę” svetainėje yra brangiau, nei ją paimti ir sukurti naujai nuo pagrindų. Svetainė yra Jūsų įvaizdis internete, o skaitmenizacija Lietuvoje įgauna pagreitį, tad išvadas reikia darytis patiems.

 

Related Posts