Audito atitikties strategijos ligoninėms, turinčioms kelias įstaigas 

Kalbant apie medicininio audito valdymą ir reagavimą, atskiros ligoninės susiduria su nemažai kliūčių ir problemų darbo vietoje. Tačiau didelėse sveikatos sistemose įprastos problemos padauginamos iš dešimties. Tiesiog yra daugiau žmonių, daugiau skyrių, daugiau auditų ir daugiau pajamų, kurioms gresia pavojus.

Didelė audito veiklos apimtis

Sudėtingos sveikatos priežiūros sistemos susiduria su didesniu nei vidutinis audito aktyvumu, nes jose būna daugiau pacientų. Dideli skaičiai gali greitai pasirodyti neįveikiami nepakankamai pasirengusiai reagavimo į auditą komandai.

Skirtingi reagavimo į auditą procesai

  • Bendradarbiaudami su ekspertais galite gana greitai įdiegti reikiamus procesus;
  • Atsisakoma kai kurių su darbuotojų valdymu susijusių pridėtinių išlaidų;
  • Jei sistema veikia ne darbo vietoje, jai įdiegti nereikia papildomų patalpų ar darbo vietų mokymų.

Didelė sveikatos sistema ne tik susiduria su dideliu audito kiekiu, bet ir turi valdyti daugybę procesų, priklausomai nuo audito tipo.

Sutrikusi komunikacija audito valdymo grupėse

Dėl dabartinio darbo jėgos trūkumo daugelis didesnių sveikatos priežiūros sistemų susiduria su iššūkiais išteklių požiūriu. Net ir tos, kurioms pasisekė, kad turi pakankamai darbuotojų, galinčių atlikti auditą, susiduria su išsklaidytos darbo vietos iššūkiais.

Vieni žmonės dirba nuotoliniu būdu, kiti – atskirose ligoninėse, todėl darbuotojų komanda yra išsklaidyta ir visi jie turi darniai veikti kartu jūsų reagavimo procese. Bendravimas yra labai svarbus ir turi būti racionalizuotas, kad būtų užtikrintas veiksmingumas.

Kaip sveikatos sistemos gali reaguoti į audito valdymo iššūkius?

Susidūrę su iššūkiais, dideli paslaugų teikėjai turėtų sutelkti dėmesį į visos sistemos požiūrį į šio proceso valdymą. Į audito ir atsisakymų valdyti sistemą turi būti įtraukti visi paslaugų teikėjo skyriai, kad būtų užtikrinta, jog nebūtų prarasti audito elementai ir galimybė apskųsti atsisakymus.

Teikėjai, kurių sistemoje yra kelios ligoninės, turi koordinuoti veiklą įmonės lygmeniu, kad visos sistemos ligoninės audito ir paneigimų valdymo klausimus spręstų vienodai.

Pagrindinis technologinis sprendimas atlieka svarbų vaidmenį audito ir paneigimų valdymo procese ir suteikia tvirtą pagrindą tobulėjimui.

Laimei, daugumą audito valdymo ir reagavimo proceso problemų galima sumažinti naudojant tinkamą technologinį sprendimą. Įrenginių sujungimas realiuoju laiku, duomenų įvedimo automatizavimas ir svarbiausių rodiklių analizė yra labai svarbūs, kad rezultatai būtų sėkmingi ir pagerėtų darbuotojų moralė.

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *