SEO vaidmuo kuriant internetinę parduotuvę – itin reikšmingas

Jei esate pardavėjas, naujo sukurto produkto ar elektroninės parduotuvės savininkas, norintis sukurti sėkmingą internetinį verslą, SEO turėtų būti jūsų prioritetų sąrašo viršuje. SEO reiškia Search Engine Optimization (optimizavimas paieškos sistemoms) ir tai yra metodas, naudojamas norint, kad jūsų svetainę pastebėtų paieškos sistemos, tokios kaip Google, naudotojai.

SEO veikia taip, kad koreguojamas jūsų puslapio turinys pagal specialias taisykles, todėl paieškos sistemoms lengviau jį rasti ir reitinguoti aukščiau rezultatuose. Tačiau, kodėl SEO yra toks svarbus kuriant internetinę parduotuvę?

Elementarūs internetinės parduotuvės optimizavimo privalumai

Teisingai atliktas SEO gali atnešti daug naudos internetinei parduotuvei. Akivaizdžiausias yra tas, kad tai padidina jūsų svetainės matomumą. Kadangi SERP rodo tik 10 rezultatų viename puslapyje, o dauguma žmonių, ieškodami ko nors, neperžengs pirmojo rezultatų puslapio, jūsų svetainės patekimas į pirmąjį puslapį padidins klientų galimybes jus rasti. Be to, aukštesnis reitingas reiškia daugiau paspaudimų ir daugiau srauto į jūsų svetainę, o tai reiškia, kad padidės pardavimai.

SEO taip pat padeda sukurti pasitikėjimą tarp pirkėjų ir pardavėjų. Kai klientai mato, kad rado tai, ko ieško geriausiuose paieškos sistemos rezultatuose, jie labiau pasitiki tomis svetainėmis, nei tomis, kurios yra žemiau. Šis pasitikėjimas labai padeda padidinti konversijų skaičių ir potencialių klientų, apsilankiusių jūsų svetainėje, įtikinimą pirkti jūsų siūlomą prekę ar paslaugą.

Galiausiai, gera SEO praktika gali padėti jums efektyviai kovoti prieš konkurentus klientų pritraukimo ir pardavimų augimo srityje, nes tie, kurie atsisako naudoti SEO, rizikuoja likti nuošalyje. Optimizuojantys savo internetines parduotuves įgauna pranašumą dėl geresnio matomumo, dėl geresnių SERP reitingų.

Elektroninių parduotuvių kūrėjai gali pasiūlyti ne tik kūrimo, bet ir SEO optimizavimo paslaugas

El. parduotuvių kūrėjai, be kūrimo, gali pasiūlyti daugybę paslaugų, įskaitant SEO optimizavimą. Kaip jau minėta, optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra neatsiejama skaitmeninės rinkodaros dalis, kurios tikslas – pritraukti daugiau natūralaus ar neapmokamo srauto į svetainę. Tai daroma gerinant matomumą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP), pvz., Google, Yahoo ir Bing.

Tačiau, tam, kad tokios paslaugos būtų suteiktos laikantis saugumo reikalavimų, privalu suprasti, kad už kiekvieną paslaugą mokama atskira pinigų suma. Tad, jeigu jus domina ne tik internetinių parduotuvių kūrimas, bet taip pat ir parduotuvių optimizavimo paieškos sistemoms paslaugos (SEO), tuomet biudžetas turėtų būti planuojamas turint galvoje, kad galbūt teks mokėti netgi reguliariai.

Tiesa, svarbu išskirti faktą, kad ne visi el. parduotuvių kūrėjai lygiai taip pat kokybiškai teikia tiek optimizavimo, tiek ir internetinių parduotuvių kūrimo paslaugas. Neretais atvejais, klientai samdo atskirus paslaugų teikėjus. Tad, jeigu norite vienu šūvių nušauti du zuikius, tuomet daugiau laiko skirkite specialistų paieškos procesui ir jų kompetencijos įvertinimui. Kai kurie kūrėjai net visai nesiūlo optimizavimo paslaugų.

El. parduotuvės priežiūra, optimizavimas, techninis palaikymas – atskiros paslaugos

Ypač naujokams, kurie pirmą kartą susiduria su internetinių parduotuvių kūrimo klausimais, pravartu žinoti, kad kiekviena paslauga yra atliekama atskirai, jeigu prieš tai nebuvo jokio susitarimo. Paslaugų sutartyse turėtų būti apibrėžiama kiekviena detalė, nurodanti net ir menkiausias kainas už atliktus darbus.

Užsakius internetinės parduotuvės kūrimo paslaugas, prieš tai pasidomėkite kaip viskas atliekama – ar programuojama, ar naudojamos tam tikros platformos. Galiausiai, išsiaiškinkite ar pati el. parduotuvės turinio valdymo sistema yra pritaikyta prie visų SEO standartų. Prekių aprašymai – tai dažniausiai kliento, o ne parduotuvės kūrėjo darbas.

Tad, prieš užsakant el. parduotuvės kūrimo paslaugas, išsiaiškinkite ko galite tikėtis už sutartą kainą.

Related Posts