Vizualinis identiteto kūrimas – ilgalaikė nauda

Kuriant firminį stilių, svarbiausia yra stiprus ir unikalus vizualinis identitetas. Jis turėtų būti įsimintinas ir lengvai atpažįstamas, kad padėtų išsiskirti iš konkurentų. Taip pat svarbu užtikrinti, kad jūsų vizualinis identitetas būtų nuoseklus visoje rinkodaros medžiagoje, kad žmonės galėtų lengvai atpažinti jūsų kad ir kur jus pamatytų.

Čia itin didelį vaidmenį taip pat atlieka logotipų kūrimas. Kaip žinote logotipas yra ne tik grafinis jūsų įmonės pavadinimo atvaizdas, tačiau tai kur kas daugiau. Geras logotipas turėtų būti paprastas ir lengvai suprantamas, bet taip pat atspindėtų jūsų įmonės vertybes ir asmenybę.

Šie dalykai turi būti suderinti su visomis rinkodaros priemonėmis, tad pasikalbėkime apie tai daugiau.

Svarbūs dalykai, į kuriuos privalote atsižvelgti:

1. Pasirinkite spalvinę schemą, kuri atspindėtų jūsų prekės ženklo asmenybę

Pasirinktos spalvos bus labai svarbios formuojant žmonių požiūrį į jūsų prekės ženklą. Jei norite sukurti patikimumo ir patikimumo įspūdį, apsvarstykite galimybę naudoti šaltas spalvas, pavyzdžiui, mėlyną ar pilką. Jei siekiate linksmesnės ir žaismingesnės prekės ženklo asmenybės, gali labiau tikti šiltesnės spalvos, pavyzdžiui, oranžinė ar raudona.

2. Naudokite paprastą, švarų dizainą

Kalbant apie vizualinį identitetą, dažnai mažiau reiškia daugiau. Venkite gremėzdiškų ar sudėtingų dizainų ir pirmenybę teikite švariems, paprastiems ir iš pirmo žvilgsnio suprantamiems maketams.

3. Būkite nuoseklūs

Parengę spalvų schemą ir dizaino elementus, įsitikinkite, kad juos nuosekliai naudojate visoje rinkodaros medžiagoje. Tai padės žmonėms lengvai atpažinti jūsų prekės ženklą, kad ir kur jį matytų.

4. Išlaikykite šviežumą

Nebijokite kartkartėmis atnaujinti savo vizualinį identitetą kad viskas atrodytų šviežiai. Tačiau būkite atsargūs ir nedarykite per daug pakeitimų vienu metu, nes tai gali suklaidinti žmones ir pakenkti jūsų prekės ženklo atpažįstamumui.

Tai atlikti turi tik profesionalūs dizaineriai

Patariame pasisamdyti profesionalius dizainerius, kurie gali padėti sukurti tvirtą ir unikalų jūsų prekės ženklo vizualinį identitetą. Nors šie specialistai nėra pigūs, kaina yra verta, jei norite sukurti ilgalaikį įspūdį žmonių sąmonėje. Turite žinoti, jog šie dalykai Jums tarnaus ilgus metus, tad ši investicija yra ilgalaikė, tačiau labai naudinga.

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *